Connect with us

Actualitate

FORLUC FOREST: Invitație participare la procedura de atribuire a contractului de furnizare echipamente specializate de construcții

Published

on




4 septembrie 2023

Invitație de participare la procedura de atribuire a contractului de furnizare echipamente specializate de construcții

 FORLUC FOREST S.R.L cu sediul în Sat Almașu Mare, Comuna Almașu Mare nr.77, județul Alba, România vă invită să participați (companiile interesate și care corespund criteriilor de calificare și selecție) la procedura de atribuire a contractului de furnizare echipamente specializate de construcții, în cadrul proiectului „Achiziții utilaje de construcții pentru creșterea competitivității companiei SC FORLUC FOREST SRL” proiect finanțat prin Programul Operațional Competitivitate 2014-2020, Axa Prioritara 4 – Sprijinirea ameliorării efectelor provocate de criză în contextul pandemiei de COVID-19 și al consecințelor sale sociale și pregătirea unei redresări verzi, digitale și reziliente a economiei, Obiectiv Tematic – Promovarea reparării daunelor provocate de criză în contextul pandemiei de COVID-19 și pregătirea unei redresări verzi, digitale și reziliente a economiei. Prioritatea de investiții: Sprijinirea ameliorării efectelor provocate de criză în contextul pandemiei de COVID-19 și consecințelor sale sociale și pregătirea unei redresări verzi, digitale și reziliente a economiei.

1. Achizitor: FORLUC FOREST S.R.L

2. Obiectul contractului: furnizare echipamente specializate

3. Locatia de implementare a contractului: Alba Iulia, Str. Siretului nr. 31C, județul Alba

4. Tip contract: furnizare

5. Durata contract: maxim 3 luni (de la data atribuirii contractului, inclusiv livrarea, montajul, punerea în funcțiune și instruirea personalului achizitorului), dar nu mai târziu de 30.11.2023. Durata contractului poate fi prelungită în cazuri justificate precum: întârzieri în livrări și alte situații specific care vor fi analizate în funcție de impactul asupra implementării proiectului. Durata contractului nu include și perioada de garanție acordată produselor. Contractul se executa în baza notei de comanda trimisa de către achizitor pentru produsele/bunurile solicitate.

6. Valoarea estimată a achiziției este de: 2,316,310.85 lei / 468,500.00 euro* (fără TVA). Pentru aprecierea corectă a valorii estimate a bunurilor supuse licitației, toate transformările valutare se vor efectua la cursul mediu lei/euro: 1 Euro = 4,9441 lei (cursul Inforeuro din luna iunie 2022). Acest curs nu afectează relațiile contractuale viitoare dintre beneficiar și furnizor.

7. Procedura aplicată: Conform prevederilor OMFE nr. 1284/2016 privind aprobarea Procedurii competitive aplicabile solicitanților/ beneficiarilor privați pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanțate din fonduri europene

8. Elaborarea notei justificative de atribuire: În conformitate cu prevederile OMFE nr. 1284/2016 Secțiunea a 4-a Derularea procedurii competitive, punctul 4.2 Analiza ofertelor și elaborarea notei justificative de atribuire, se vor compara ofertele primite prin raportarea lor la toate cerințele publicate și se va alege oferta care îndeplinește cerințele tehnice și prezintă avantaje față de acestea, la un raport calitate/preț competitiv. Prin urmare se vor analiza și compara, în vederea realizării scopului proiectului, următoarele elemente: – caracteristicile tehnice superioare sau caracteristicile tehnice suplimentare care conduc la creșterea nivelului calitativ, tehnic sau funcțional; – termenul de livrare; – perioada de garanție; – prețul.

9. Data și ora limită de depunere a ofertei: 12/09/2023, ora 12:00

10. Solicitarea in scris pentru obținerea specificațiilor tehnice și a formularelor specifice, se transmite la următoarea adresa de e-mail maris.cristiant@gmail.com.

11. Adresa la care se transmit ofertele: Alba Iulia, Str. Siretului nr.31C, județul Alba., România Informații suplimentare si/sau clarificări puteți obține la Alba Iulia, Str. Siretului nr. 31C, județul Alba, România, persoana de contact: MARIȘ CRISTIAN TRAIAN, Tel: 0744.577.527, email: maris.cristiant@gmail.com.

Proiect cofinanțat din Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Operațional Competitivitate 2014-2020, Axa Prioritara 4 – Sprijinirea ameliorării efectelor provocate de criză în contextul pandemiei de COVID-19 și al consecințelor sale sociale și pregătirea unei redresări verzi, digitale și reziliente a economiei, Obiectiv Tematic – Promovarea reparării daunelor provocate de criză în contextul pandemiei de COVID-19 și pregătirea unei redresări verzi, digitale și reziliente a economiei. Prioritatea de investiții: Sprijinirea ameliorării efectelor provocate de criză în contextul pandemiei de COVID-19 și consecințelor sale sociale și pregătirea unei redresări verzi, digitale și reziliente a economiei.

Date de Contact:

MARIȘ CRISTIAN TRAIAN, Tel: 0744.577.527, email: maris.cristiant@gmail.com

AICI comunicatul în format pdf

 

 

 


ȘTIREA TA pe Ardeal24 - trimite foto/video la Ardeal24 prin Facebook messenger, Whatsapp, sau prin formularul online


Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Actualitate

CUPRU MIN SA ABRUD organizează cerere de ofertă cu plic închis pentru achiziția de uleiuri

Published

on

Documentul în format .PDF poate fi studiat AICI.

Continue Reading

Actualitate

CUPRU MIN SA ABRUD: CERERE DE OFERTĂ cu plic închis pentru achiziția unui compresor de aer pentru foreză

Published

on

cupru min sa abrud anunt licitatie

cupru min sa abrud anunt licitatie

Documentul în format .PDF poate fi studiat AICI.

Continue Reading

Actualitate

CUPRU MIN SA ABRUD organizează licitație deschisă pentru achiziția: Motor termic reman tip SAA12V140E-3

Published

on

CUPRU MIN LICITATIE ANUNT PUBLICITAR

Documentul în format .PDF poate fi studiat AICI.

Continue Reading

Actualitate

CUPRU MIN SA ABRUD organizează licitație deschisă pentru achiziția: AUTOBASCULANTĂ 6 x 4

Published

on

Documentul în format .PDF poate fi studiat AICI.

Continue Reading