Connect with us

Actualitate

FORLUC FOREST: Invitație participare la procedura de atribuire a contractului de furnizare echipamente specializate de construcții

Publicat




4 septembrie 2023

Invitație de participare la procedura de atribuire a contractului de furnizare echipamente specializate de construcții

 FORLUC FOREST S.R.L cu sediul în Sat Almașu Mare, Comuna Almașu Mare nr.77, județul Alba, România vă invită să participați (companiile interesate și care corespund criteriilor de calificare și selecție) la procedura de atribuire a contractului de furnizare echipamente specializate de construcții, în cadrul proiectului „Achiziții utilaje de construcții pentru creșterea competitivității companiei SC FORLUC FOREST SRL” proiect finanțat prin Programul Operațional Competitivitate 2014-2020, Axa Prioritara 4 – Sprijinirea ameliorării efectelor provocate de criză în contextul pandemiei de COVID-19 și al consecințelor sale sociale și pregătirea unei redresări verzi, digitale și reziliente a economiei, Obiectiv Tematic – Promovarea reparării daunelor provocate de criză în contextul pandemiei de COVID-19 și pregătirea unei redresări verzi, digitale și reziliente a economiei. Prioritatea de investiții: Sprijinirea ameliorării efectelor provocate de criză în contextul pandemiei de COVID-19 și consecințelor sale sociale și pregătirea unei redresări verzi, digitale și reziliente a economiei.

1. Achizitor: FORLUC FOREST S.R.L

2. Obiectul contractului: furnizare echipamente specializate

3. Locatia de implementare a contractului: Alba Iulia, Str. Siretului nr. 31C, județul Alba

4. Tip contract: furnizare

5. Durata contract: maxim 3 luni (de la data atribuirii contractului, inclusiv livrarea, montajul, punerea în funcțiune și instruirea personalului achizitorului), dar nu mai târziu de 30.11.2023. Durata contractului poate fi prelungită în cazuri justificate precum: întârzieri în livrări și alte situații specific care vor fi analizate în funcție de impactul asupra implementării proiectului. Durata contractului nu include și perioada de garanție acordată produselor. Contractul se executa în baza notei de comanda trimisa de către achizitor pentru produsele/bunurile solicitate.

6. Valoarea estimată a achiziției este de: 2,316,310.85 lei / 468,500.00 euro* (fără TVA). Pentru aprecierea corectă a valorii estimate a bunurilor supuse licitației, toate transformările valutare se vor efectua la cursul mediu lei/euro: 1 Euro = 4,9441 lei (cursul Inforeuro din luna iunie 2022). Acest curs nu afectează relațiile contractuale viitoare dintre beneficiar și furnizor.

7. Procedura aplicată: Conform prevederilor OMFE nr. 1284/2016 privind aprobarea Procedurii competitive aplicabile solicitanților/ beneficiarilor privați pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanțate din fonduri europene

8. Elaborarea notei justificative de atribuire: În conformitate cu prevederile OMFE nr. 1284/2016 Secțiunea a 4-a Derularea procedurii competitive, punctul 4.2 Analiza ofertelor și elaborarea notei justificative de atribuire, se vor compara ofertele primite prin raportarea lor la toate cerințele publicate și se va alege oferta care îndeplinește cerințele tehnice și prezintă avantaje față de acestea, la un raport calitate/preț competitiv. Prin urmare se vor analiza și compara, în vederea realizării scopului proiectului, următoarele elemente: – caracteristicile tehnice superioare sau caracteristicile tehnice suplimentare care conduc la creșterea nivelului calitativ, tehnic sau funcțional; – termenul de livrare; – perioada de garanție; – prețul.

9. Data și ora limită de depunere a ofertei: 12/09/2023, ora 12:00

10. Solicitarea in scris pentru obținerea specificațiilor tehnice și a formularelor specifice, se transmite la următoarea adresa de e-mail maris.cristiant@gmail.com.

11. Adresa la care se transmit ofertele: Alba Iulia, Str. Siretului nr.31C, județul Alba., România Informații suplimentare si/sau clarificări puteți obține la Alba Iulia, Str. Siretului nr. 31C, județul Alba, România, persoana de contact: MARIȘ CRISTIAN TRAIAN, Tel: 0744.577.527, email: maris.cristiant@gmail.com.

Proiect cofinanțat din Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Operațional Competitivitate 2014-2020, Axa Prioritara 4 – Sprijinirea ameliorării efectelor provocate de criză în contextul pandemiei de COVID-19 și al consecințelor sale sociale și pregătirea unei redresări verzi, digitale și reziliente a economiei, Obiectiv Tematic – Promovarea reparării daunelor provocate de criză în contextul pandemiei de COVID-19 și pregătirea unei redresări verzi, digitale și reziliente a economiei. Prioritatea de investiții: Sprijinirea ameliorării efectelor provocate de criză în contextul pandemiei de COVID-19 și consecințelor sale sociale și pregătirea unei redresări verzi, digitale și reziliente a economiei.

Date de Contact:

MARIȘ CRISTIAN TRAIAN, Tel: 0744.577.527, email: maris.cristiant@gmail.com

AICI comunicatul în format pdf

 

 

 


Dacă ți-a plăcut articolul:


ȘTIREA TA pe Ardeal24 - trimite foto/video la Ardeal24 prin Facebook messenger, Whatsapp, sau prin formularul online


Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Actualitate

Ghidul cheltuielilor pentru nunta perfectă în 2024 (P)

Publicat

nunta
sursa foto: pixabay

Planificarea unei nunți este poate unul dintre cele mai grele încercări pe care trebuie să le treacă un cuplu tânăr, la început de drum. Această provocare implică multe decizii și cheltuieli.

În acest ghid, vom explora o parte dintre costurile asociate cu diversele aspecte ale unei nunți în 2024. Este doar o schiță care poate ajuta la planificarea bugetului pentru a avea o nuntă de neuitat.

Costuri constante și variabile ale unei nunți

În general, există anumite categorii de costuri care sunt constante pentru majoritatea nunților, cum ar fi: închirierea sălii, texele pentru cununia civilă și religioasă inclusiv ținutele mirilor, verighetele și decorarea sălii. Pe de altă parte, există și cheltuieli variabile, precum meniurile, invitațiile, aranjamentele florale, candy bar-ul, tortul de nuntă, machiajul și coafura, echipa de foto-video și muzica.

Necesarul pentru nuntă în 2024

Este posibil ca unii dintre viitori miri să creadă că o nuntă este o partidă câștigată. Comparația cu gamingul poate merge chiar mai departe și să se gândească chiar la jackpot, cu condiția ca jocul să fie optimizat și organizarea să fie abordată realist și responsabil, așa cum de exemplu se intră într-o partidă pe casino.netbet.ro/sloturi

Așadar trebuie luate în considerare mai multe aspecte și cheltuieli inițiale. Pentru cununia civilă taxele variază în funcție de ziua săptămânii și locație. În unele orașe mai mari se percep taxe diferite, în funcție de cât de multe ceremonii se oficiază.

Astfel taxele se înscriu între 100 și 350 de lei, iar în timpul săptămânii, pot costa până la 150 de lei. Meniurile sunt importante, prețurile pentru pachete all inclusive sau doar meniu variază. Acestea pot fi cuprinse între 250 și 450 de lei pentru all inclusive și între 300 și 500 de lei fără băuturi.

Trebuie luat în considerație și candy bar-ul, costurile sunt determinate de numărul de persoane. Între 1.200 și 2.500 de lei pentru aproximativ 100 de persoane, la care se adaugă costul tortului de nuntă. Prețul depinde de complexitatea designului și poate ajunge între 85 și 150 de lei per kilogram.

Pe listă mai trebuie trecute aranjamentele florale. Acestea variază în funcție de dimensiune și tipul de flori între 150 și 300 de lei pentru mese și între 500 și 1500 de lei pentru masa mirilor și nașilor.

Alte aspecte importante

Pentru unele mirese rochia este cel mai important aspect al nunții așadar pot fi un punct sensibil în bugetul evenimentului.

Prețurile variază enorm în funcție de designer și material și se înscriu, cu aproximație între 2.000 de lei și 10.000 de euro. Pentru a completa aspectul pe listă se regăsește și machiajul și coafura, este vorba despre un serviciu care se plătește între 300 și 1.000 de lei pentru machiaj și între 300 și 800 de lei pentru coafură.  Nicib costumul mirelui nu poate să fie mai prejos, prețul poate fi influențat de brand și personalizare. Acesta poate să coste între 1.000 și 9.000 de lei. 

Pe listă trebuie să se regăsească și verighetele, care cu siguranță trebuie să fie o investiție pe viață acestea pot avea prețuri între 2.000 și 30.000 de lei, în funcție de materialul și designul ales.

Momentul trebuie imortalizat și de aceea trebuie luată în calcul și contractarea unei echipe foto-video. Pachetul pentru acest eveniment costă de obicei mai mult de 2.000 de euro. Muzica este și ea importantă pentru a crea o atmosferă perfectă la nuntă. În funcție de ce alegeți, formație live sau DJ, prețuri diferite, de la 3.500 de Euro pentru formație și peste 500 de Euro pentru DJ.

Sfaturi pentru planificarea bugetului

Sumele prezentate sunt doar orientative dar destul de semnificative și din această cauză este important să decideți care  dintre aspectele nunții sunt cele mai importante pentru voi și să alocați bugetul în consecință. De asemenea, este important să cereți oferte de la mai mulți furnizori și să negociați prețurile pentru a obține cele mai bune oferte.

Rezervarea serviciilor cu mult timp înainte vă poate ajuta să economisiți bani și să vă asigurați că aveți acces la furnizorii preferați.

Chiar dacă v-ați făcut planuri detaliate rămâneți flexibili, deoarece pot interveni diferite modificări, care ar putea să vă supună la un stres suplimentar. De asemenea, este important să vă consultați și să vă distrați chiar și cu organizarea nunții.

 

Citește mai departe

Actualitate

Bistriţa-Năsăud: Saşii şi maghiarii din judeţ sărbătoresc la acest sfârşit de săptămână, cu întârziere, Fărşangul

Publicat

Arhivă foto

Comunităţile de saşi şi maghiari din judeţul Bistriţa-Năsăud sărbătoresc, la acest sfârşit de săptămână, Fărşangul – sărbătoare care marchează sfârşitul iernii şi pregătirea pentru noul an agricol -, fiind organizate baluri mascate, de la care nu vor lipsi dansurile şi costumele tradiţionale.

Manifestările programate pentru a marca Fărşangul au întârziat în acest an, de obicei acestea având loc înainte de a începe Postul Paştelui catolic.

Primii care vor sărbători în cadrul unui bal organizat la un hotel din municipiul Bistriţa sunt saşii, evenimentul fiind programat pentru vineri, începând cu ora 17,00.

„Sunt aşteptate peste 120 de persoane.

Dansatorii mari, dansatorii mici şi copiii care cântă la cor vor fi sigur mascaţi, poate şi dintre adulţi. Ne va încânta formaţia Trio Saxones Plus, formată din trei preoţi luterani”, a declarat pentru AGERPRES preşedintele Forumului Democrat al Germanilor din Bistriţa, Cristian Roth-Gross.

Sâmbătă, 24 februarie, va fi rândul maghiarilor din judeţ să petreacă, aceştia organizând evenimentele de Fărşang în satul Tonciu.

Potrivit anunţului făcut de Centrul Judeţean pentru Cultură Bistriţa-Năsăud, care s-a implicat în organizarea manifestărilor, de la ora 16,00 va porni alaiul cu cei mascaţi, din centrul satului, iar de-a lungul drumului se vor oferi gogoşi, ceai şi alte bunătăţi de carnaval tuturor participanţilor.

De la ora 18,00, căminul cultural din Tonciu va găzdui un spectacol cu ansambluri folclorice maghiare din judeţ, iar de la ora 20,00 va începe balul de Fărşang, alături de formaţia Harmony Bandd. Agerpres

Citește mai departe

Actualitate

Preşedintele CJ Brașov spune că pentru rezolvarea problemei datoriilor spitalului judeţean trebuie modificată legislaţiei

Publicat

Arhivă foto

Vineri, președintele Consiliului Județean Brașov, Tudorică Șerban, a anunțat că va propune Uniunii Naționale a Consiliilor Județene din România (UNCJR) să inițieze împreună un demers pentru a solicita modificarea legislației privind finanțarea spitalelor de urgență din județe. Acest demers vine în contextul în care spitalul din Brașov nu este singurul care se confruntă cu problemele datoriei.

Pentru rezolvarea imediată a problemei privind datoriile Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Braşov, Şerban a menţionat că va transmite luni o solicitare pentru alocarea, de la fondul de urgenţă al Guvernului, a sumei necesare pentru plata acestora, respectiv aproximativ 40 de milioane de lei.

„Trebuie să facem demersuri pentru schimbarea legislaţiei de aşa manieră încât finanţarea să fie reală, pe cazuistica şi pe numărul de pacienţi pe care îl are o astfel de unitate medicală.

Pentru că faţă de numărul real de beneficiari, suma nu este acoperitoare şi de acolo aceste arierate care se adună de la an la an. (…)

Dacă vom plăti la acest moment doar 20 de milioane, peste două luni vom ajunge în aceeaşi situaţie în care suntem azi. (…)

Procent de între 65%-70% pe tipuri de furnizori de servicii medicale

Am văzut că nu doar Braşovul este în această situaţie şi atunci putem face un demers comun prin asociaţia consiliilor judeţene”, a mai afirmat Tudorică Şerban, la o dezbatere referitoare la strategia de sănătate a judeţului organizată de CJ Braşov.

Totodată, referitor la solicitarea managerului SCJU Braşov, Emil Mailat, privind renegocierea contractului cu Casa judeţeană de Asigurări de Sănătate (CAS) Braşov, directoarea acesteia, Ancuţa Daisa, a precizat că acest lucru va fi posibil începând cu 1 aprilie.

„În ceea ce priveşte plăţile pe care Casa le face prin raportare la contractele în derulare cu toţi furnizorii de servicii medicale, pentru serviciile medicale contractate, realizate, raportate şi validate, confirm faptul că sunt sincope în efectuarea acestora, sincope care vin din octombrie anul trecut, create de aplicarea la nivel naţional a unui act normativ care impune limite de credite de angajament şi de credite bugetare, situaţie de anul trecut şi care continuă cumva şi în acest an, chiar până la 31 decembrie 2025 (…)

Dacă, matematic, putem să plătim într-o lună o sumă ce reprezintă 100% a unui contract realizat cu Casa, această sumă reprezintă datoria parţială din luna anterioară plus un procent din facturile scadente în luna curentă.

Să vă dau un exemplu: în februarie am plătit un procent de între 65%-70% pe tipuri de furnizori de servicii medicale la facturile scadente în luna februarie”, a declarat directoarea CAS Braşov, în cadrul dezbaterii organizate de CJ Braşov.

Care este singura soluție

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă (SCJU) Braşov se află într-o situaţie „dezastruoasă”, cu datorii de peste 40 milioane de lei către furnizori, cel mai grav risc fiind acela că ar putea fi afectată activitatea pe partea de urgenţe, a declarat miercuri, pentru AGERPRES, managerul unităţii sanitare, Emil Mailat.

În aceste condiţii, dincolo de o eficientizare a cheltuielilor, singura soluţie este renegocierea contractului cu Casa de Asigurări de Sănătate, mai ales în contextul în care, în ultimele luni, spitalul şi-a îmbunătăţit performanţele la toţi indicatorii în baza cărora se face finanţarea.

Conform managerului SCJU Braşov, spitalul are datorii atât la furnizorii de materiale sanitare şi de medicamente, cât şi la cel de hrană, astfel că există posibilitatea ca pacienţii să fie nevoiţi, dacă nu se găsesc cât mai repede soluţii, să îşi cumpere unele medicamente şi eventual să vină cu propria mâncare.

Din suma globală de 41 milioane de lei, mai mult de jumătate – 26 de milioane – reprezintă datorii mai vechi de 60 de zile.

La sfârşitul lunii trecute, blocul operator al SCJU Braşov a fost închis pentru trei zile, pacienţii fără urgenţe fiind reprogramaţi la date ulterioare, din cauza demisiei şefului de secţie, pe fondul situaţiei financiare critice în care se află spitalul, cauzată inclusiv de întârzierile în decontarea sumelor pe care ar fi trebuit să le vireze CAS Braşov unităţii sanitare. Agerpres

Citește mai departe

Actualitate

Șofer de 22 de ani din Hunedoara, suspectat de polițiști că ar fi consumat substanțe interzise

Publicat

Un tânăr de 22 de ani din Hunedoara este cercetat de polițiști, după ce a fost testat cu aparatul drugtest, indicând că există posibilitatea ca acesta să fii consumat substanțe interzise.  

Potrivit IPJ Hunedoara, joi, 22 februarie 2024, ora 20:17, un tânăr de 22 ani, din municipiul Hunedoara, a fost depistat de către polițiști în timp ce conducea un autoturism pe bulevardul 1848 din municipiul Hunedoara, iar în urma testării acestuia de către polițiști cu aparatul din dotare și în urma testării, au reieșit indicii cu privire la posibila prezență a substanțelor psihoactive.

„Menționăm că, aceasta nu reprezintă probă în cadrul dosarului penal, persoana fiind condusă la o unitate medicală, pentru recoltarea de probe biologice, în vederea stabilirii cu exactitate a consumului unor substanțe interzise.

În cauză, polițiștii au întocmit dosar de cercetare penală, sub aspectul săvârșirii infracțiunii de conducerea unui vehicul sub influența alcoolului sau a altor substanțe”, au transmis reprezentanții IPJ Hunedoara.

Citește mai departe