Connect with us

Actualitate

Program prelungit cu publicul în timpul săptămânii, pentru eliberarea paşapoartelor. Se va lucra şi în weekend

Publicat


Programul de lucru al ghişeelor de la paşapoarte va fi prelungit de luni până vineri, între orele 08,00 – 20,00, iar lucrul cu publicul se va desfăşura şi în weekend, pentru evitarea supraaglomerării, informează Ministerul Afacerilor Interne.

Potrivit sursei citate, măsura a fost dispusă de ministrul Afacerilor Interne, Lucian Bode.

De asemenea, se vor suplimenta, până la capacitatea maximă, staţiile de preluare a cererilor la nivelul structurilor teritoriale de paşapoarte.

„În acest sfârşit de săptămână atât la nivelul municipiului Bucureşti, cât şi în teritoriu, Serviciile Publice Comunitare de Paşapoarte vor desfăşura activităţi de lucru cu publicul (primiri cereri şi eliberări paşapoarte). Menţionăm totodată faptul că, pentru zilele de weekend, au fost deja operaţionalizate programările online în mai multe judeţe din ţară. În acest moment, se întreprind măsuri pentru operaţionalizarea programărilor online şi pentru restul judeţelor, în vederea reducerii timpului de răspuns la solicitările primite din partea cetăţenilor”, informează un comunicat al MAI transmis, vineri, AGERPRES.

Pentru a asigura eliberarea paşapoartelor într-un termen cât mai scurt, anumite categorii de solicitări au fost relocate, spre soluţionare, de la structurile de paşapoarte încărcate la cele cu un aflux mai mic. Astfel, arată sursa amintită, în perioada 03-11.03.2022 au fost relocate 5.371 cereri de la SPCP al municipiului Bucureşti, Constanţa, Iaşi şi Suceava către SPCP Argeş, Buzău, Bistriţa-Năsăud, Călăraşi, Caraş-Severin, Covasna, Gorj, Harghita, Ialomiţa, Olt, Mehedinţi, Mureş, Teleorman şi Vrancea.

]n data de 10 martie, termenul mediu, la nivel naţional, de eliberare a paşaportului simplu electronic a fost de 2,77 zile lucrătoare

În data de 10 martie, termenul mediu, la nivel naţional, de eliberare a paşaportului simplu electronic a fost de 2,77 zile lucrătoare. Pe 10 martie, s-au efectuat 35.389 programări, pentru 60.381 de persoane (în scopul prezentării la ghişeu în următoarele 90 de zile), arată sursa citată.

Totodată, au fost trimişi, zilnic, specialişti din cadrul Biroului Coordonare Metodologică şi Serviciul Control pentru sprijinirea activităţii şi fluidizarea afluxului de cetăţeni la sediul Serviciul Public Comunitar de Paşapoarte Bucureşti şi Ilfov din Mall Park Lake.

În prezent, în vederea personalizării paşapoartelor simple electronice, programul de lucru al Centrului Naţional Unic de Personalizare a Paşapoartelor Electronice este de la ora 6,00 la ora 22,00, inclusiv în weekend. Agerpres

Citește Romania24.ro pe Google News

Romania24.ro


Dacă ți-a plăcut articolul:


ȘTIREA TA pe Ardeal24 - trimite foto/video la Ardeal24 prin Facebook messenger, Whatsapp, sau prin formularul online


Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Actualitate

Ministrul Mediului: Vom porni programul „Rabla local” în luna martie. Numărul de beneficiari, în funcţie de populaţie

Publicat

Programul „Rabla local”, prin care pot fi casate maşini mai vechi de 15 ani fără obligaţia achiziţionării uneia noi, va demara în luna martie, iar numărul de beneficiari pe fiecare unitate administrativ-teritorială va fi stabilit în funcţie de populaţie, a declarat joi, 2 februarie 2023, la Bistrița, Ministrul Mediului, Apelor şi Pădurilor, Tanczos Barna.

Pentru acest an, programul beneficiază de o alocare de 240 milioane de lei.

Programul a fost discutat de ministru în cadrul unei întâlniri avute cu primari din judeţul Bistriţa-Năsăud.

„Am discutat în mod special despre ‘Rabla local’,…

Citește mai mult pe Romania24

Citește mai departe

Actualitate

Prețurile biletelor pentru trenulețul de aventură Sepsi Tour din județul Covasna, se vor modifica. Cât vor plăti adulții, copiii și pensionarii

Publicat

sursa foto: Facebook / Primăria Municipiului Sfântu Gheorghe

Din data de 3 februarie, prețurile biletelor pentru trenulețul de aventură Sepsi Tour se vor modifica. Biletele pentru adulți vor costa 12 lei pentru o singură călătorie, în timp ce pentru copii și pensionari prețul va fi de 6 lei.

Potrivit Primăriei Municipiului Sfântu Gheorghe în ciuda acestor modificări, orarul și traseele trenulețului rămân neschimbate, oferind aceleași experiențe de neuitat pentru toți călătorii.

De asemenea, în fiecare miercuri și joi, trenulețul poate fi închiriat doar prin programare pentru grupuri, oferind oportunitatea unor excursii unice și personalizate.

Conform aceleași surse, rezervările pentru aceste excursii grupate pot fi făcute prin contactarea Asociației Vadon la numărul de telefon 0729062856.

Nu ratați această oportunitate de a explora frumusețea zonei Sepsi într-un mod inedit și captivant, îmbinând distracția cu istoria și cultura acestui loc.

 

Citește mai departe

Actualitate

Tânăr dat în urmărire națională pentru tâlhărie, depistat de jandarmi în Bistrița

Publicat

Un tânăr de 22 de ani care era dat în urmărire națională pentru tâlhărie, a fost depistat de jandarmi pe raza municipiului Bistrița. Tânărul a fost predat polițiștilor.

Potrivit unui comunicat al Inspectoratului de Jandarmi Județean Bistrița-Năsăud, marți, 31 ianuarie 2023, în jurul orei 17.00, jandarmii bistrițeni au observat pe terenul viran aflat în imediata apropiere a străzii Zefirului din municipiul Bistrița, doi tineri care aveau un comportament suspect.

Când au trecut la identificarea celor doi tineri, jandarmii au constatat că unul dintre cei doi figura în baza de date ca fiind…

Citește mai mult pe Romania24

Citește mai departe

Actualitate

Ghișeele Serviciului Taxe și Impozite din Sfântu Gheorghe vor fi deschise sâmbătă, 4 februarie. PROGRAM

Publicat

Primăria municipiului Sfântu Gheorghe anunță că ghișeele Direcției de Finanțe Publice Municipale din Sfântu Gheorghe vor fi deschise și sâmbătă, 4 februarie 2023.

Astfel, potrivit unui comunicat de presă, sâmbătă, 4 februarie 2023, ghișeele Direcției de Finanțe Publice Municipale din Sfântu Gheorghe vor fi deschise pentru contribuabili, în intervalul orar  8:00 – 13:00.

În această zi, locuitorii vor putea rezolva orice problemă care este de competenţa acestei instituţii: plăţi de taxe şi impozite locale, înregistrare declaraţii fiscale, transcriere / scoatere din evidență mijloace de transport, eliberarea certificatelor de atestare fiscală, sau clarificarea şi plata unor amenzi.

Măsura a fost luată pentru a fi recuperată ziua de 23 ianuarie, care a fost liberă în sistemul bugetar, prin Hotărâre de Guvern.

Reamintim faptul că plata taxelor şi impozitelor locale, dar şi a amenzilor, se poate face şi online pe www.ghiseul.ro sau prin aplicaţia mobilă Ghişeul.ro disponibilă atât pe Android cât şi pe iOS.

Citește mai departe